Sayfalar

18.08.2010

CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ ( AİLE KATILIMI)

  • En sevdiğim insan..........................dır.
  • En  beğendiğim renk......................dır.
  • En sevdiğim yemek ......................dır.
  • En severek çalıştığım faaliyet..........................dır.
  • Benim annem çok............................ dır.
  • Bir tane ..................................olamsını isterdim.
  • Arkadaşlarımla ...............................isterdim.
  • Annemin beni .....................................ya götürmesini isterdim.
  • Ben çok................................yım.
  • Okulda .............................yı seviyorum.
  • Öğretmenimin............................... olmasnı isterdim.
  • Büyüdüğüm zaman .................... olacağiım.
  • Annemin bana........................ isterdim.
  • ATATÜRK bizi.............................. mış
  • Yemek yedikten sonra .......................yaparız__ deriz.
  • En sevdiğim oyuncağım.............................dır.
  • Ben rüyamda .......................... gördüm.
  • Ben okula geldiğimde...................................................diyorum___yapıyorum
  • Tuvaletten sonra ........................... yapıyoruz.
  • Benim öğretmenim............................... dır.

                                                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder