Sayfalar

26.08.2010

SINIF DEKORASYON ÖRNEKLERİ

 Okullar açılyor az kaldı.... gerçi ben tatile giriyorum az kaldı biraz yoruldum . Kışın yoğun bir tempoda çalıştık. Yaz okulu da olunca bi hayli yorgunum... yaz okulu olmasaydı şimdiden sınıf dekorasyonu çalışmlarına başlamış olurdum. Benim gibi eminim şimdiden sitelere göz gezdireniniz olmuştur.Okulumuzda bulunan çalışmaları foğrafladım size fikir olsun diye beğeninize sundum. Şimdiden kolay gelsin... Güzel bir yıl geçirmeniz dileğiyle:)
<><><><>
<>
<><><><>
                                                      
müzik köşesi
sayı grafiği
mevsim grafiğim




Aylık yemek listemizin mönüsünü ineğimiz tutuyor;))
haftanın günleri çırt yapıştırsa kelebek çiçeklerin üzerine çocuklar tarafından yerleştirlebilinir.
fen ve doğa köşesine çocuklarla etkinlik olarak yapılabilinir
dolap süsü
pasta altı kağıdından guajla çalışırsanız çok güzel duruyor. Ben okulun girilişine yaptım siz sınıfın camına da çalışabilirsiniz.
<><><><><><>
<>
<><><><><><>
mutfağımızı resimledik;)


           
sınıflarda bulunan ATATÜRK potresini çiçekle süsledim

<><><><><><><><>
<>
<><><><><><><><>
3 yaş benim sınıfım böyle sevimli bi tren tercih ettim

okulumuzun salon kısmını resimler çizdik
                                          
oyun salonumuzu rekli ve sevimli dairelerle süsledik
süngerle baskı yapıp değişik bir hava verdik minik duvarımıza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder