Sayfalar

27.10.2010

CUMHURİYET EN GÜZEL YÖNETİM BİÇİMİDİR.....

  Mustafa Kemal ATATÜRK ' e sonsuz sevgimi ,saygımı belirterek başlıyorum. Çocuklarımında nasıl bir ldere sahip olduklarını anlamaları için her gün onu anarak bilmeleri için çaba serfediyorum. Herkesin CUMHURİYET bayramını kutlarım.... ATATÜRKÇÜ olmak  sözünü benimsemek,anlamak ,uygulamak ve geliştirmek dileğiyle...... Okulumuzda yağılan çalışmaları sunuyorum....
                Grup halinde 1 gün çalışmamız mektup kağtlarına ATATÜRK resmini yazıcıdan çıkardık ve kestik
                    
                                               İkinci gün  çerçeve yaptık ve pullar yapıştırdık.
                           Panomuzun son hali sade olmasını tercih ettim ve çiçeklerle görsellik kattık
                                                   Özlem öğretmenimin çalışması tabaklardan

                                                   Yeliz öğretmenimin çalışması

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder